BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 1.0 Layouts »

09 April 2011

break-up

tak semudah yang korang sangka . tadi petang aku break ngan dea tarikh : 08.04.2011 . time aku tgah lepak ngan NURAIMAN NASHRIQUE , IZWAN SYAIMAN , AIMAN SHAHIR , EJAT , SHAHRIZAL , AMIR AIZZAT AND ANIS NATASYA . 


NASH : hana , kau taa nangis ke ?
HANA : buat ape nak nangis ?
NASH : yee lah kau dah break-up . kau lek jee aku tgk ..
HANA : habis naa buat ape ?
NASH : nangis lahh !
HANA : oh kene nangis ea ?
NASH : yeelah ..
HANA : jup2 .. isk .. isk .. isk .. hahaha
NASH : pelik aku tgk kau .


sbenarnya bukan nya aku tak sedih .. sedih jugak , tapi naa buat mcm mana ? tak de jodoh kan .. aku bukan taa usaha , aku dah usaha separuh mati .. tapi org jee taa nampak . maybe sebab aku nii jenis happy jee tu yang orang ingat aku taa pernah naa pikir .. kalau aku pikir and tunjuk muka tenuk aku korg nak ke tengok ? so , taa payah lahh naa tunjuk dkat smua orang no points pon naa cerita 1dunia ape yang kita rasa . biar aku jee yang tau ape aku rasa .

No comments: