BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 1.0 Layouts »

15 April 2011

masa untuk berubah :D

my new look ! wow ! aku sendiri pun macam taa percaya :O tiba2 aku terfikir , aku kene berubah . sebab ? macam-macam .. salah satu ? aku dapat rasa aku dah banyak sakitkan hati org . so , aku naa berubah dari MINAH POT-PET2 kepada yang lebih baik sikit lah PENDIAM . aku rasa itu yang terbaik buat diri aku . fikiran aku pun semakin lama semakin tenang .. alhamdulillah , dah 3 hari dah aku mengekalkan imej bertudung . akhirnya Tuhan dah bukakan pintu hati aku yang dah bertahun tertutup . untuk pengetahuan korg , aku dah boleh memaafkan org lain dengan mudah sekarang . kalau tak aku nii keras kepala and takkan maafkan org sampai org tu melutut dpan aku . tapi sekarang ... aku dah semakin senang untuk memaafkan org lain syukur :)


p/s : jika aku ada terkasar bahasa atau tersakitkan hati korg secara sengaja atau tidak sengaja .. aku mintak maaf sangat2 . setiap manusia melakukan kesilapan . sekiranya aku ada buat silap jngan segan silu untuk menegur aku . aku terima dengan hati terbuka :) terima kasih semua 

No comments: