BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 1.0 Layouts »

05 December 2010

family is the best .


 
u know , nothing is important than family for me . i have a lovely family and the one is make my family perfect is my mom . she's everything for us . mesti korang tertanya-tanya kan .. mana bapak aku ? dalam family ni aku tak perlukan seorang bapak . lepas bapak aku ceraikan mak aku , aku benci sgat dengan bapak aku . korang cakap lah ape pun dekat aku , tapi sebelum tu cuba korg fikir .. dea tak pernah amek port pasal family ni and tak bagi duit untuk makan minum tapi duit dea , dea akan spend untuk awek2 dea yang sebaya dengan aku and akak aku . korang pun takkn suka kalau bapak korg macam bapak aku . aku cuma memerlukan mak aku je dalam hidup nie dan adek beradeq aku . love you all soo much ! <3

No comments: