BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 1.0 Layouts »

05 December 2010

love is hurts sometimes :(

miss him sometimes , tapi dea rasa ke apa yang aku rasa ? aku dapat rasa dia semakin jauh dari aku . aku cuma kawan pada dia sekarang . kalau lah aku boleh undurkan masa , aku akan betulkan semuanya . aku tak tau kenapa dari dulu percintaan aku tak pernah bertahan . salah aku ke ? maybe . and now aku single dah dekat 9 bulan . boring sebenarnya , aku rasa macam aku ni tak berguna . dulu topup RM10  dalam masa sehari dah habis . tapi sekarang , topup RM10 dekat 3 minggu tak habis2 .semalam aku bergayut dengan dia sampai dea tido , lepas tu dea hantar mcg 'jangan letak harapan sangat dekat aku , takut tak boleh tunaikan' . aku cuba lupakan dea , tapi tak boleh . bila aku tgk dea rapat dengan gurls lain aku rasa saket . and aku rasa korang pun tau macam mana rasa dia . betul cakap org , love can make us do something that we never did before . love also can changed people in every aspect . maybe dah sampai masa nya untuk aku buat perubahan :(

No comments: