BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 1.0 Layouts »

08 December 2010

tak terkata .

dulu aku mntak tlg dekat kau untuk jadi balak sementara aku untuk cemburukan balak aku . tapi , masa kita jumpa kau buat aku macam awek kau . aku tak suka sebab aku cuma anggap kau macam kawan aku je . lagipun baru berape minit kita kenal . kau mintak no phone aku tapy aku buat bodo je kat kau . kau akhirnya mintak dekat kawan aku dan dea bagi .. kau msg aku walaupun aku ada dekat depan kau . kau tanya aku okey ke . aku pun jawap secara terpaksa . sebab aku taknak kau kecewa , aku balas jugak . balek rumah , kau msg lagi tak berhenti dari hari ke hari .. aku mmg tak suka dengan kau , kau buat aku benci dengan kau . sebab kau ni menjengkelkan . kau tnya aku dah makan ke belum macam kau balak aku . akhirnya kita lost contact . masa bulan puasa aku berbuka dekat tempat kau dengan kak long aku , aku nampak kau tapi kau tak nmpak aku . kau jalan dengan sorang perempuan . aku tergelak sendiri , nasib baik aku tak percaya kata2 kau . kau mcg aku , tapi aku tak balas . aku tak nak awek kau sakit hati bila dia tau , coz aku dah pernah rasa . start dari tu kau tak pernah mcg aku lagi .. tapi semalam , kau muncul lagi . kau mcg aku , tanya kabar aku . kau cakap kau suka kan aku sejak pertama kali kita jumpa .. aku percaya lah sikit .. kita mcg tak berhenti , kau tnya semua pasal aku . terus terang aku dah tak nk terlibat dengan benda yang melibatkan LELAKI . tapi akhirnya , apa yang aku risaukan terjadi sekali lagi . kau tipu aku lagi ! kau cakap kau dah putus dengan awek kau . aku nmpak kau dekat p.mlam , kau pun nmpak aku . aku nk senyum tapi aku ternampak awek kau dengan kau . terus aku berpaling , kau pun pergi sambil tarik tangan awek kau . sakitnya nak percaya kata2 lelaki lagi . ape salah aku sampai korang(lelaki) semua buat macam ni dekat aku . pesanan aku untuk kau setia lah pada yang satu . jangan kecewakan orang , bila karma dah datang untuk bagi pembalasan atas apa yang kita buat memang menyakitkan . lagipun awek kau cantik , bertudung tak macam aku . aku ni teruk , jadi pergilah bahagiakan dia . terima kasih sebab pernah bahagiakan aku walaupun sekejap .

No comments: